Sunday, August 29, 2010

CUPPY CAKE SONG ^_^

You’re my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, You’re my Sweetie Pie
You’re my Cuppycake, Gumdrop
Snoogums-Boogums, You’re the Apple of my Eye
And I love you so and I want you to know
That I’ll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear


LOVE THIS SONG..FOR YOU SYG...

Friday, August 27, 2010

i dont know why i think fall in love with you again.

bila hati da cengini ak pon boleh kalah.ak tanak jd ego just because the past.memang sakit ape yg kaw da buat tapi hati ak taleh tipu.walaupon kekadang ak pernah rasa bnci kt kaw tp,jauh dalam hati ak ttp syg kat kaw.setelah lame kte x bercakap sume then kaw muncul blek dlm life ak skrg.kte berbual lame gile then kaw da cerita sume2 yg jadi kat kaw.ak pon da terlalu jjo dgn kaw.knp ak rase mcm happy sgt bile dgr kaw ckp yg kaw rindu ak,kaw syg ak,kaw nak ak...sayang..the truth is i want you to but i'm just feel really confiuse now.am iright doing all this?should i accept you back?are you really love me until the end?are you will take care of me like ur promise?sometimes i feel scared if i gets hurts again.if you really want me.please take care of my heart.dont make me cry again sayang..

What greater thing is there for two human souls that to feel that they are joined... to strengthen each other... to be at one with each other in silent unspeakable memories.


p/s:iloveyou sayang ^_^

you2 yg berkenaan..

hmm well guys please ak skrg nie tanak kasik harapan ape2 kat korg taw.n ak tanak korg harapkn ape2 dari ak.so please..ak layan korg same je..tak lebih pon.if korg nk text ak tape ak takesah tp jgn nk ari2 la plak kan..rimas wehhh..ak nk peace jugak..korg ari2 nk hye2 ak then if ak ta reply korg ckp ak sombong lah ape lah.haishh please la ak pon bz dgn mcm2 bnd..bkn nk menghadap phone je.you all juz my fren okey.not more then that..jgn la nk dkt2 sgt dri korg dgn ak..ak x sudi kott.ak da mls la wehh..ak tuka num phone bru ni pon igtkn nk tenang skit,tp same je..still rims lg dan bertambah rimas,errr..maybe i should get a new num again???ntah la.pusingggg!

Thursday, August 26, 2010

HAPPIEST DAY :D

mmg sgt gembira yea arini.blek2 skola je tros tido menenangkn fikiran sementara mnunggu tuk meet someone arini..ehe.then aabout 2.30 bgun siap2 ke rumah ank uncle zak.yah aneesa..well mmg mcm pondan lah ak lpak kt sne.habes batal puasa gelak gila2 td.tmbh g die tnjuk video mcm haram jadah tuh pehh mmg teputus urat2 saraf ak td.hohoh.btw thanx dnie coz kaw da sanggup layan karenah ak td kan..you be a good judge i guess.haha blah laaa..sume nye cantik last pilih yg pink jugakkn..da abes semua ak try da kot.haha.sorry babe coz da selerakkn bilik kaw..well kaw ptot bangga kan dpt kawan mcm ak..mne ade org yg nk sepah2 kn barang2 kaw..ak je kan.hahaah.then dkt pkul 5.30 grak siap2 berbuka puasa bersama ..............haha sory i cant mantion his name.smp kat ANI SUP UTARA dlm kul 6.30 then kne tggu lg vip sorg nih.haha but sokey lah tak lme pon tggu kann./.then dtg2 lpak2 sembang-sembong smentara tggu bebuke..then nk pilih mknan.err sume nye sup???then dia x mkn daging pulak...so kte due decide order 2 NASI AYAM n 2 BANDUNG CINCAU CAMPO AIS somthing like that laa..haha..then i give him suprise...ceng3..haha.terharu ye bang???well ikhlas ok..hee..btw thanx coz blanja mkn td..yelah org nk bayar takasik kan..so thanx so much babe n thanx coz tmn jln td..haha tekejut yea sy da tinggi?hahahah.heel je tuuu..btw jgn risau ok if i free then we meet again yah..really enjoy to see you babe.. ;)

Wednesday, August 25, 2010

KEMBALI DISINI

yeahh hey guys!i'm back yawww...sorry coz lma x update blog nih..well act ak lpe psswrd blog ak nih then try2 bru boleee..so thank god lah kan..hehe for sure after this i will always keepin touch with u guys yah..chill.. ^_^

Wednesday, July 28, 2010

PENING+PUSING= TENSION!!

     
please lah wehhh...dont make me like this!ak penat wehhh..everyday kaw mesty nk tny soaln yg same.i dont like the way u ask me like that okey.i have my own life..ak tade mse nk manje2 gedik2 ngn kaw lah.kaw bkn bf ak n ak bkn gf kaw ok.then please lah jgn nk tacing2 ngn ak lak kn.trs trg ak ckp ak tade mse nk pujuk kaw.ak taw kaw baek ngn ak but jgn ah llbih.kaw buat ak tak slesa ngn  kaw.please take this note!ak anggp kaw mcm kwn ak je.so please jgn nk harap yg lbih dri nih.if kaw buat mcm nih sllu buat ak myamph kat kaw.so please okey..kasik ak hidup tenang la wehh..k hope u undrstand me.

Monday, July 26, 2010

MONDAY

hey!ya im back..actually mls nk update blog nie but tbe2 rse boing plak then tanpa mmkirkn masa depan ak update la jugkk..so today morning was the worst day.shit!pg2 lg  be 4 g skola perot da terasa sakit.senggogot!erghhh nie plg x ske.everytime period je mety nk kne senggogot.damn!act mmg ta larat nk g skola but tpkir plak last friday da wat cuti sndri takan nk cuti g kan.sat g dtg srat layang kat umah plak.aiyoo then utk mnenang skit erot ak nih ak telan 2 bijik skali panadol.ni da sbb ta thn g dah..then da rse ok skit g jela skola.suddenly......kat skola time b.i je da mle sakit blek.huh!igtkn 2 bjik thn 2 hari.da mmg that time ak rse mcm nk teberanak pon ade.haha.sakit yg teramt hanya ALLAH je yg taw..then da x pkir pnjg g ak ambik g sbijik panadol telan gih.haha.power kn.si dnie n arina da risau dah.dorg ckp bole mati woo mkn bnyk pnadol..ya mana gue taukk..ngak bilang awl2 sih..haha..g pon that time da x thn sgt ah.mkn jela kn so bley kurangkn skit sakit smp blek.then sains time msk makmal but ak ta msk.da ta lrt nk jln kott..ak duk klas 4c je..mnambahkn ahli klas 2 yg dah mmg rmai.haha but ok la bdk2 klas 2 sporting..pnd cover..haha great class!yeahh then pkul 1.05 kteorg da blek...mmg awl kn..we're suppose 2 back home by 1.30 but who cares kan.huhu.skali skale tape knnn...then2 blek2 tros siap2 nk kuar lunch dgn arip.die banje lunch arini mkn mcd kt saujana impian..even kaw bwk kete mcm pontianak pon ak tak kesahlh wehh..aslkn kaw da banje ak mkn.haha.thats my driver..haha.then da sembang2 smp lupe tgk jam da pkul 2.55.oh god!im very late now.. lastly dgn pantas dan efektif die tros drop ak kt dpn2 tmpt keje....thank god tak lmbt sgt.haha.kklkn kljuan kaw bwk kete babe!ak suke...boleh buat ak heart attack kan3..haha.but btw thanx so much babe 4 the meal...nt ak dpt gaji plak ak banje kaw okeh berok! :D